نمایشگاه بین المللی ایران مد IRAN MED EXPO

نمایشگاه ایران مد مهر 1402
3
(5)

نمایشگاه ایران مِد 2023 انتظار را برای تمامی علاقه‌مندان به تجهیزات پزشکی به حداکثر می‌رساند. این نمایشگاه بزرگ که در تهران برگزیده شده است، یکی از مهم‌ترین رویدادهایی است که در آن تولیدکنندگان برتر تجهیزات پزشکی، توزیع‌کنندگان، مصرف‌کنندگان و خریداران محصولات نهایی گرد هم می‌آیند تا ایده‌ها و تجربیات خود را به اشتراک بگذارند، محصولات جدیدی کشف کنند و روندهای آینده صنعت تجهیزات پزشکی را بیاموزند.


نمایشگاه ایران مد 2023 برای چه کسانی برگزار شده؟

نمایشگاه ایران مِد 2023 یک فرصت ویژه است برای تمامی تامین‌کنندگان و زنجیره‌های تامین تجهیزات پزشکی ایران و کشورهای همسایه. این نمایشگاه به عنوان یک پلتفرم مهم برای ارتباط بین تولیدکنندگان، فروشندگان، خریداران و مصرف‌کنندگان نهایی فعالیت می‌کند.

ایران با داشتن پتانسیل‌های بالا برای ارتقاء شاخص‌های درمان و سلامت و نیاز به افزایش ظرفیت‌های فعلی، نیازمند تکنولوژی‌ها و تجهیزات پزشکی نوین است. این نمایشگاه فرصتی برای تولیدکنندگان داخلی و خارجی است تا محصولات نوآورانه خود را به نمایش درآورند و برای بازارهای جدیدی ارتباط برقرار کنند.

همچنین، با افزایش جمعیت و نگرانی‌های بهداشتی در کشورهای همسایه، فرصت‌های صادراتی برای تجهیزات پزشکی افزایش یافته و نمایشگاه ایران مِد 2023 یک فرصت طلایی برای شرکت‌هایی است که به دنبال بازارهای جدید هستند.

در نهایت، نمایشگاه ایران مِد 2023 فرصتی است برای یادگیری، کشف، ارتباط برقرار کردن و توسعه کسب و کار در صنعت تجهیزات پزشکی ایران و منطقه. این رویداد باید در دستور کار هر کسی که به صنعت تجهیزات پزشکی علاقه‌مند است، قرار گیرد.

تاریخ برگزاری نمایشگاه ایران مد 2023

این نمایشگاه در تاریخ 18 الی 21 مهر ماه در نمایشگاه بین الملی شهر آفتاب برگزار می شود.

این نوشته تا چه اندازه برای شما مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کن تا امتیازت رو ثبت کنی!

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد رای دهندگان 5

هنوز کسی رای نداده اولین نفری باش که رای میده!

LinkedIn
Print
Email
آخرین مطالب
با ثبت ایمیل، از جدید‌ترین مطالب با‌خبر شوید !

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا