شرکت رادمان تشخیص پارس، اولین تولید کننده کیت HPV Genotyping دارای مجوز رسمی از اداره کل تجهیزات پزشکی در ایران

کیت HPV ایرانی، کیت HPV تولید ایران، اولین تولید کننده کیت HPV
4.2
(5)

شرکت رادمان تشخیص پارس، با بهره گیری از دانش روز دنیا و با وجود کادری متخصص و مجرب، با افتخار موفق به دریافت مجوز رسمی تولید کیت تشخیصی HPV Genotyping از اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی ، در داخل کشور شده است. این تولید داخلی، در جهت کاهش وابستگی به واردات و افزایش قابلیت دسترسی برای تمامی مردم ایران عزیزمان، از اهمیت بسزایی برخوردار است.

ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) عامل یکی از شایعترین بیماریهای مقاربتی در ایران و جهان است. همچنین یکی از علل اصلی سرطان دهانه رحم (سرویکس)، ابتلا به عفونت های ژنوتایپ های پرخطر HPV می باشد. افراد مبتلا می توانند سالها بدون علامت بوده و در این مدت ویروس را به شریک جنسی خود منتقل کنند.

کیت  HPV Genotyping ایرانی تولیدی شرکت رادمان تشخیص پارس به منظور تشخیص ژنوتیپ های ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) که در بدن فرد حضور داشته و باعث ایجاد عفونت و احتمال ابتلا به بیماری های مرتبط با HPV می شود کاربرد دارد.

در نتیجه با توجه به رشد روز افزون بیماری های مرتبط با HPV در جهان و نیاز رو به افزایش تشخیص دقیق و سریع این ویروس در جهت پیشگیری از ابتلا بیماری هایی مانند سرطان دهانه رحم، روند تولید تست HPV Genotyping در داخل ایران از اهمیت بیشتری برخوردار است.

 این اقدام از سوی شرکت رادمان تشخیص پارس، به عنوان اولین تولید کننده HPV Genotyping ایرانی، بهبودی مهم در تشخیص و مدیریت بیماری های مرتبط با HPV و ارتقای سلامت جامعه را به همراه دارد.

اطلاعات بیشتر در مورد شرکت رادمان تشخیص پارس و کیت HPV Genotyping را می توانید از طریق وبسایت رسمی شرکت به آدرس rtpmed.com  مشاهده نمایید .

این نوشته تا چه اندازه برای شما مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کن تا امتیازت رو ثبت کنی!

میانگین امتیاز 4.2 / 5. تعداد رای دهندگان 5

هنوز کسی رای نداده اولین نفری باش که رای میده!

LinkedIn
Print
Email
آخرین مطالب
با ثبت ایمیل، از جدید‌ترین مطالب با‌خبر شوید !

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا